Automaattinen asia­kas­re­kis­te­rin päivitys HubSpotiin

Uusi rajapintaratkaisu HubSpotiin, jonka avulla voi automatisoida yritystietojen päivityksen ja tuoda yhteystietoja markkinoinnin automaatioita varten. Uniikin datamme avulla myynti ja markkinointi tehostuu, kun tiedetään keitä tavoitella, sekä asiakkaan tiedot pysyvät jatkuvasti ajantasalla.

Varaa tapaaminen asiantuntijalta

Päivitä asia­kas­re­kis­te­ri­si automaattisesti Tietohuollolla

Tietohuollolla tarkoitetaan CRM-järjestelmässä olevien asiakastietojen jatkuvaa, automaattista päivitystä. Tietohuollon avulla asiakasrekisterin päivitys, rikastaminen ja ylläpito on helppoa ja se auttaa säilyttämään asiakasrekisterin arvon. Lisäksi yrityksiä voidaan myös hakea suoraan CRM:ään, jolloin yritys siirtyy automaattisesti päivityksen piiriin. Ratkaisu hyödyttää monia eri liiketoiminnan osa-alueita, jotka tarvitsevat ajankohtaista yritys- ja päättäjädataa toiminnassaan.

Tietohuollon hyödyt

Reaaliaikainen asiakasrekisterin päivitys

Asiakastietosi on aina ajan tasalla, ja ajantasaisen tiedon avulla tiedät kilpailijaasi nopeammin, kun asiakkuudessasi tapahtuu muutoksia. Datan avulla voit myös automatisoida prosesseja ja aktivoida HubSpot-käyttäjiä oikea-aikaisesti.

Hae yrityksen päättäjät kontaktitietoineen

Selaa kattavaa päättäjärekisteriä ja tuo päättäjät kontakteiksi. Päättäjädatasta löydät yhteystiedot, vastuualueen ja tittelin. Löydä oikea päättäjä ja hyödynnä tietoa viestinnässä.

Tuo yrityksiä automaattisen päivityksen piiriin yrityshaun avulla

Voit tuoda yksittäisiä yrityksiä tai tuoda satoja yrityksiä kerralla päivityksen piiriin. Tuo uusille yrityksille päättäjät sinua kiinnostavilla rooleilla automaattisesti järjestelmääsi, jolloin järjestelmääsi ei synny turhia henkilöitä.

Mikä tekee Tietohuollon datasta uniikkia?

Tietohuollon datan ytimessä on asiantuntijat, jotka analysoivat tilinpäätöksiä ja oikaisevat tilinpäätöksiä sekä keräävät yritysten tosiasiallisia päättäjiä yritysten toimipaikoissa. Meillä onkin Suomen kattavin päättäjädata, sillä keräämme paljon muutakin tietoa kuin yhteystiedot ja nimen.

Päättäjätietoihin kerätään titteli, vastuualue, nimi, puhelinnumero ja sähköposti. Tietokannassamme päivityksen piirissä on yli 275 000 todellisen päättäjän tiedot. Päivitämme yhteystietoja mm. soittamalla, joilloin saamme yrityksien päättäjien yhteystiedot ja heidän vastuualueet. Näin asiakkaanamme tiedät aina kuka yrityksessä vastaa tietystä asiasta.

Näin voit saavuttaa suoraan asiasta päättävän tahon ilman uudelleenohjausta, ja varmistua tulevan asiakkaasi maksukyvykkyydestä nopeasti omassa järjestelmässäsi esimerkiksi yhteydenoton yhteydessä tai automaation avulla.

Tietohuollon avulla on mahdollista päivittää satoja yksittäisiä tietoja. Saatavilla olevia tietoja mm:

  • Päättäjien roolit, vastuualueet ja yhteystiedot
  • Yritysten taloustiedot
  • Yritystiedot
  • Yrityskauppatiedot
  • Riskiluokitustietoja
  • Perintätiedot
2000muutosta päivässä yritystietokannassamme
500päättäjän tiedot päivittyvät joka päivä
yli 275 000todellisen päättäjän tiedot ovat päivityksen piirissä

"Säästämme myyjiemme aikaa, kun heidän ei tarvitse syöttää tietoja järjestelmään manuaalisesti"

– Haluamme ylläpitää asiakkaistamme isoa tietopakettia mutta emme halua päivittää tietoja kenttä kentältä. Kun data on kunnossa, voimme keskittyä enemmän henkilökohtaisiin ja yrityskohtaisiin kohtaamisiin CRM-tiedon päivittämisen sijaan. Myös myynnin johdon on helpompi ohjata myynnin työpanoksen suuntaa laadukkaamman datan avulla. - Jobly, Mika Kiiskinen

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää? Kerromme mielellämme.