
Automaattinen asiakasrekisterin päivitys HubSpotiin
Uusi rajapintaratkaisu HubSpotiin, jonka avulla voi automatisoida yritystietojen päivityksen ja tuoda yhteystietoja markkinoinnin automaatioita varten. Uniikin datamme avulla myynti ja markkinointi tehostuu, kun tiedetään keitä tavoitella, sekä asiakkaan tiedot pysyvät jatkuvasti ajantasalla.
Päivitä asiakasrekisterisi automaattisesti Tietohuollolla
Tietohuollolla tarkoitetaan CRM-järjestelmässä olevien asiakastietojen jatkuvaa, automaattista päivitystä. Tietohuollon avulla asiakasrekisterin päivitys, rikastaminen ja ylläpito on helppoa ja se auttaa säilyttämään asiakasrekisterin arvon. Lisäksi yrityksiä voidaan myös hakea suoraan CRM:ään, jolloin yritys siirtyy automaattisesti päivityksen piiriin. Ratkaisu hyödyttää monia eri liiketoiminnan osa-alueita, jotka tarvitsevat ajankohtaista yritys- ja päättäjädataa toiminnassaan.
Tietohuollon hyödyt
Ajan tasalla oleva asiakasrekisteri auttaa myyjiä seuraamaan myyntiprosessia ja ennakoimaan tulevia myyntimahdollisuuksia. Tämä tarkoittaa sitä, että myyjät voivat reagoida nopeasti asiakkaan tarpeisiin ja saada aikaan parempia tuloksia. Prospektoinnissa päättäjätiedoillamme saadaan aina oikea henkilö kiinni halutusta vastuualueesta.
Oikeat tiedot auttaa tunnistamaan muutokset asiakkaissa ja markkinoimaan heille oikeanlaisilla kampanjoilla. Tietohuollon avulla tuotavat yhteystiedot ja sähköpostilistat ovat ajantasalla, jolloin sähköpostimarkkinointi kohdistuu aina oikeille henkilöille.
Ajantasainen CRM-järjestelmä parantaa asiakaspalvelun tehokkuutta, kun tiedetään oikeat yhteyshenkilöt ja muut yrityksen tiedot. Tietohuollon avulla voidaan päivittää kaikki yrityksen tiedot perustiedoista aina yhteystietoihin ja laskutusosoitteisiin asti. Oikeilla tiedoilla yhteistyö on sujuvaa ja tehokasta.

Reaaliaikainen asiakasrekisterin päivitys
Asiakastietosi on aina ajan tasalla, ja ajantasaisen tiedon avulla tiedät kilpailijaasi nopeammin, kun asiakkuudessasi tapahtuu muutoksia. Datan avulla voit myös automatisoida prosesseja ja aktivoida HubSpot-käyttäjiä oikea-aikaisesti.

Hae yrityksen päättäjät kontaktitietoineen
Selaa kattavaa päättäjärekisteriä ja tuo päättäjät kontakteiksi. Päättäjädatasta löydät yhteystiedot, vastuualueen ja tittelin. Löydä oikea päättäjä ja hyödynnä tietoa viestinnässä.

Tuo yrityksiä automaattisen päivityksen piiriin yrityshaun avulla
Voit tuoda yksittäisiä yrityksiä tai tuoda satoja yrityksiä kerralla päivityksen piiriin. Tuo uusille yrityksille päättäjät sinua kiinnostavilla rooleilla automaattisesti järjestelmääsi, jolloin järjestelmääsi ei synny turhia henkilöitä.
Mikä tekee Tietohuollon datasta uniikkia?
Tietohuollon datan ytimessä on asiantuntijat, jotka analysoivat tilinpäätöksiä ja oikaisevat tilinpäätöksiä sekä keräävät yritysten tosiasiallisia päättäjiä yritysten toimipaikoissa. Meillä onkin Suomen kattavin päättäjädata, sillä keräämme paljon muutakin tietoa kuin yhteystiedot ja nimen.
Päättäjätietoihin kerätään titteli, vastuualue, nimi, puhelinnumero ja sähköposti. Tietokannassamme päivityksen piirissä on yli 275 000 todellisen päättäjän tiedot. Päivitämme yhteystietoja mm. soittamalla, joilloin saamme yrityksien päättäjien yhteystiedot ja heidän vastuualueet. Näin asiakkaanamme tiedät aina kuka yrityksessä vastaa tietystä asiasta.
Näin voit saavuttaa suoraan asiasta päättävän tahon ilman uudelleenohjausta, ja varmistua tulevan asiakkaasi maksukyvykkyydestä nopeasti omassa järjestelmässäsi esimerkiksi yhteydenoton yhteydessä tai automaation avulla.
Tietohuollon avulla on mahdollista päivittää satoja yksittäisiä tietoja. Saatavilla olevia tietoja mm:
- Päättäjien roolit, vastuualueet ja yhteystiedot
- Yritysten taloustiedot
- Yritystiedot
- Yrityskauppatiedot
- Riskiluokitustietoja
- Perintätiedot

"Säästämme myyjiemme aikaa, kun heidän ei tarvitse syöttää tietoja järjestelmään manuaalisesti"
– Haluamme ylläpitää asiakkaistamme isoa tietopakettia mutta emme halua päivittää tietoja kenttä kentältä. Kun data on kunnossa, voimme keskittyä enemmän henkilökohtaisiin ja yrityskohtaisiin kohtaamisiin CRM-tiedon päivittämisen sijaan. Myös myynnin johdon on helpompi ohjata myynnin työpanoksen suuntaa laadukkaamman datan avulla. - Jobly, Mika Kiiskinen